Heb je hulp of advies nodig? Daar zijn wij voor. Ons team van specialisten staat klaar om je te helpen met keuzeadvies, reparaties, losse onderdelen en meer. Wij gaan altijd voor 5-sterren service – eerlijk, nuchter en zo ver als redelijk mogelijk. Zo kun jij je bezig houden met wat écht telt: karpervissen.
- All
- Spørgsmål
Brug for hjælp?
We zitten voor je klaar!
Neem contact op via onze live chat (internationaal, rechts onderin).
Bel ons op +31 50 2030 007 (Nederlands, Duits & Engels sprekend).
Of stuur een e-mail naar klantenservice@karpercentrale.nl.
Spørgsmål
Nederlandene: 1 arbejdsdag (mandag til lørdag).
Belgien: 1–2 arbejdsdage.
Tyskland: 1–3 arbejdsdage.
Frankrig: 2–3 arbejdsdage.
Polen: 2–3 arbejdsdage.
Tjekkiet: 2–4 arbejdsdage.
Danmark: 1–3 arbejdsdage.
Østrig: 2–4 arbejdsdage.
A: Dette varierer pr. produkt og pr. land. De nøjagtige omkostninger kan ses under kassen. I gennemsnit er det ofte omkring 5.
Returnering foregår nemt via vores returportal. Med dit ordrenummer og postnummer kan du hurtigt og nemt tilmelde en returnering.
Vi følger altid leverandørens råd og bruger vores egen erfaring. Reparationer forsøger vi at støtte, hvor det er muligt, og der kan blive opkrævet omkostninger i den forbindelse. Garanti vurderes på baggrund af billeder og i samråd med producenten af produktet.
Vi accepterer iDeal, CreditCard, PayPal, Apple Pay og endda afdragsbetaling. Så har du altid den betalingsmetode, der passer til dig.
Ja, det kan, når du har valgt 'Afhentning' ved din bestilling. Har du valgt forsendelse, men ønsker alligevel at afhente? Kontakt da først vores kundeservice. Du modtager altid en e-mail, så snart din bestilling er klar til afhentning.
Vi behandler ordrer lynhurtigt. Bestiller du på en hverdag før kl. 16:00, bliver din ordre afsendt samme dag.
Ærlig, nøgtern og gennemsigtig. Vi er der ikke kun under købet, men også bagefter. Altid med det formål at give dig som karpefisker den bedste service og støtte.